§1 Postanowienia ogólne

Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) określa zasady korzystania ze sklepu internetowego (dalej: „Sklep”) prowadzonego przez MARIUSZ PYTLIK-FIRMA 1.TOSCANIA, z siedzibą pod adresem: ul. Karola Kurpińskiego 24, 64-140 Włoszakowice, NIP: 6972172772 (dalej: „Sprzedawca”).

Sklep dostępny pod adresem https://hoteltoscania.pl/ oferuje sprzedaż potraw świątecznych (dalej: „Produkty”) w ramach działalności gastronomicznej.

Klientem (dalej: „Klient”) może być każda osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która dokonuje zakupów w Sklepie.

Regulamin stanowi integralną część umowy zawieranej między Sprzedawcą a Klientem. Akceptacja postanowień Regulaminu następuje w trakcie składania zamówienia.

Regulamin jest dostępny na stronie internetowej Sprzedawcy w formie umożliwiającej jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie.

Zawarcie umowy sprzedaży następuje w momencie przesłania Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji.

§2 Zamówienia i realizacja

Zamówienia w Sklepie można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, za pośrednictwem formularza zamówienia dostępnego na stronie internetowej.

Produkty oferowane w Sklepie to ogólne potrawy świąteczne, przygotowywane na indywidualne zamówienie Klienta.

Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych i aktualnych danych, niezbędnych do realizacji zamówienia. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy wynikające z podania przez Klienta nieprawidłowych lub niepełnych danych.

Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie jego otrzymania. Zamówienie uznaje się za przyjęte do realizacji w momencie wysłania przez Sprzedawcę wiadomości z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia.

Czas realizacji usługi/ zamówienia:
Dla usług świadczonych na podstawie niniejszego Regulaminu, zamówienia przyjmowane są do dnia 13 kwietnia włącznie.

Odbiór zamówionych Produktów następuje w dniu 19 kwietnia w godzinach 10:00–13:00. Informacje te stanowią integralną część warunków umowy sprzedaży.

Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikające z siły wyższej, problemów logistycznych, awarii systemów teleinformatycznych ani działań firm kurierskich.

Sprzedawca może określić minimalną wartość zamówienia dla realizacji dostawy. Informacja ta będzie każdorazowo podana na stronie Sklepu.

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku:
a) podania przez Klienta niepełnych lub nieprawidłowych danych,
b) braku możliwości realizacji zamówienia z przyczyn technicznych lub logistycznych,
c) podejrzenia, że zamówienie zostało złożone w sposób nieuczciwy.

Klient może anulować zamówienie najpóźniej na 12 godzin przed planowanym terminem realizacji. Po tym czasie anulowanie zamówienia jest niemożliwe.

§3 Płatności

Wszystkie ceny Produktów podane w Sklepie są wyrażone w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT.

Ceny mogą ulec zmianie, jednak zmiany te nie wpływają na zamówienia już przyjęte do realizacji.

Klient może dokonać płatności w jednej z następujących form:
a) przelew bankowy na rachunek Sprzedawcy,
b) płatność elektroniczna (np. BLIK, karta płatnicza, szybki przelew online).

Brak zapłaty w wyznaczonym terminie skutkuje anulowaniem zamówienia.

§4 Dostawa i odbiór

Odbiór zamówionych Produktów może się odbywać:
a) osobiście w siedzibie Hotelu Toscania,
b) poprzez dostawę realizowaną przez Sprzedawcę w określonym promieniu.

Klient jest zobowiązany do odbioru zamówienia w ustalonym terminie. W przypadku nieodebrania zamówienia z winy Klienta, Sprzedawca nie zwraca kosztów zamówienia.

Z chwilą wydania Produktu Klientowi, ryzyko utraty lub uszkodzenia Produktu przechodzi na Klienta.

§5 Reklamacje i zwroty

Reklamacje dotyczące uszkodzeń lub niezgodności Produktu należy zgłosić niezwłocznie, nie później niż w ciągu 24 godzin od odbioru.

W przypadku uznania reklamacji, Klientowi przysługuje, według wyboru Sprzedawcy:
a) ponowne przygotowanie Produktu,
b) wymiana na inny Produkt o tej samej wartości,
c) zwrot uiszczonej ceny Produktu w tej samej formie, w jakiej dokonano płatności.

Zwrot środków zostanie dokonany w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty uznania reklamacji.

Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za pogorszenie jakości Produktów wynikające z ich nieprawidłowego przechowywania przez Klienta.

Ze względu na indywidualny charakter przygotowywanych potraw świątecznych, Klientowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, zgodnie z art. 38 pkt 4 ustawy o prawach konsumenta.

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w składzie Produktów wynikających z dostępności składników, przy jednoczesnym zachowaniu ich jakości.

Sprzedawca informuje, że Produkty mogą zawierać alergeny. Klient powinien zapoznać się ze składem Produktu przed dokonaniem zakupu.

§6 Postanowienia końcowe

Sprzedawca przechowuje historię zamówień przez okres wymagany przepisami prawa podatkowego oraz w celach reklamacyjnych.

Dane osobowe Klientów są przetwarzane zgodnie z przepisami RODO oraz polityką prywatności Sklepu.

Sprzedawca ma prawo do zmiany Regulaminu. Klienci posiadający konto w Sklepie zostaną poinformowani o zmianach drogą e-mailową.

Spory wynikające z umów zawartych na podstawie niniejszego Regulaminu:
a) w przypadku Klienta będącego konsumentem – rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla miejsca zamieszkania Klienta,
b) w przypadku Klienta niebędącego konsumentem – przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

Regulamin obowiązuje od dnia publikacji na stronie internetowej.