Regulamin Sprzedaży Voucherów Elektronicznych do Restauracji Toscania we Włoszakowicach

§1. Postanowienia ogólne

1. Niniejszy regulamin określa zasady zakupu, realizacji oraz warunki korzystania z voucherów elektronicznych sprzedawanych za pośrednictwem strony internetowej Restauracji Toscania we Włoszakowicach (dalej „Restauracja”).

2. Kupujący, składając zamówienie, akceptuje postanowienia niniejszego regulaminu.

3. Sprzedawcą voucherów jest Restauracja Toskania, z siedzibą we Włoszakowicach.

§2. Zakup voucherów

1. Vouchery dostępne są wyłącznie w formie elektronicznej i można je zakupić bezpośrednio na stronie internetowej Restauracji.

2. Po dokonaniu płatności voucher zostanie przesłany na podany przez Klienta adres e-mail w formie pliku PDF.

3. Zakupiony voucher zawiera unikalny numer identyfikacyjny, datę zakupu oraz wartość nominalną.

4. Voucher jest ważny przez 3 miesiące od daty zakupu. Data ważności jest wskazana na voucherze.

§3. Zasady realizacji voucherów

1. Voucher można zrealizować wyłącznie w Restauracji Toscania we Włoszakowicach oraz w Hotelu Toscania.

2. Voucher uprawnia do skorzystania z:

usług gastronomicznych w Restauracji Toskania,

noclegów w Hotelu Toskania.

3. W przypadku, gdy wartość rachunku lub usługi przekracza wartość vouchera, Klient zobowiązany jest do dopłaty różnicy.

4. Niewykorzystana kwota z vouchera nie podlega zwrotowi ani wymianie na gotówkę.

5. Voucher można zrealizować jednorazowo lub w kilku transakcjach, w zależności od salda pozostałego do wykorzystania (jeśli voucher przewiduje taką możliwość).

6. Voucher nie może być wymieniony na gotówkę ani zwrócony po upływie terminu ważności.

§4. Zmiany, zwroty i reklamacje

1. Voucher nie podlega zwrotowi, chyba że obowiązujące przepisy prawa stanowią inaczej.

2. Wszelkie reklamacje dotyczące zakupu lub realizacji voucherów należy zgłaszać drogą mailową na adres kontaktowy Restauracji, podając numer vouchera i opis problemu.

3. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty ich otrzymania.

§5. Ochrona danych osobowych

1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Restauracja Toscania.

2. Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w celu realizacji zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych.

3. Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.

§6. Postanowienia końcowe

1. Restauracja zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w każdym czasie. Zmiany nie wpływają na prawa nabyte przez Klientów przed wejściem w życie nowego regulaminu.

2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz innych właściwych aktów prawnych.

3. Regulamin obowiązuje od dnia publikacji na stronie internetowej Restauracji.

W przypadku pytań prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z obsługą Restauracji Toscania.